بهترین کافه های شیراز
نوشته شده توسط : faeze

بهترین کافه های شیراز را بهتر بشناسید

همان طور که اشاره کردیم، در هر گوشه شهر شیراز یک کافه به چشم می‌خورد. کافه های شیراز بسیار شیک، زیبا و با دکوارسیون داخلی خیره‌کننده هستند. در این مقاله قصد داریم تا ۱۵ مورد از بهترین کافه های شیراز را به شما عزیزان و همراهان معرفی کنیم. انتخاب ۱۵ کافه بین تعداد بسیار  کافه های شیراز بسیار دشوار بود. از‌این‌رو به نظرات مشتریان دقت کردیم. این لیست بر اساس نظرات مشتریان کافه های شیراز آماده شده است. نظرات مشتریان بهترین معیار سنجش کیفیت خدمات کافه ها محسوب می‌شود. شما هم چنین می‌توانید برای استفاده از این کافه‌ها، از هتل های شیراز اقامت بگیرید.

کافه موزه زرنگار

کافه های شیرازکافه موزه زرنگار یکی از زیباترین کافه های شیراز محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد دارد. این کافه در ساختمانی قدیمی بنا شده است. ظاهر این خانه به‌خوبی بازسازی شده است. بنایی هک کافه موزه زرنگار در آن قرار دارد، یک عمارت تاریخی است. با دیدن این بنا ناخودآگاه حس خوشی را از آ خواهید گرفت. این خانه دارای حیاطی دلباز و باصفا است. در میان این حیاط، حوضی سفالی فیروزه‌ای به چشم می‌خورد. دورتادور این حوض را گلدان‌های شمعدانی قرمز‌رنگ قرار داده‌اند. فضای داخلی کافه موزه زرنگار، بیشتر مشابه عمارت‌های سلطنتی و قجری طراحی شده است.

با وجود آنکه کافه ظاهری کهنه و قدیمی دارد؛ اما تجملات در آن مشهود هستند. در این کافه سفارش‌های مشتریان داخل ظروف روحی و سنتی سرو می‌شود. در منوی کافه موزه زرنگار، نوشیدنی‌های سنتی همانند شربت سکنجبین به چشم می‌خورد. تمام نوشیدنی‌های این کافه داخل لیوان‌های بلور قدیمی سرو می‌شوند. لیوان‌هایی که ما را به یاد خاطرات خوش گذشته و خانه مادربزرگ می‌اندازد. سفرزون





:: برچسب‌ها: بهترین کافه های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: